Увага! Конкурс на заміщення вакантної посади адміністратора відділу з питань надання адміністративних послуг апарату Чернівецької селищної ради та її виконавчого комітету
Умови конкурсу на заміщення вакантної посади адміністратора відділу з питань надання адміністративних послуг апарату Чернівецької селищної ради та її виконавчого комітету
Наявність громадянства України.
Наявність освіти за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче молодшого спеціаліста.
Знання Конституції України, законів України «Про державну службу»,«Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції», та інших законодавчих актів, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування.
Вільне володіння державною мовою.
Володіння персональним комп’ютером у режимі досвідченого користувача; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point); навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет, практику застосування законодавства з питань соціального захисту населення, вміння працювати з інформацією, вміння працювати з людьми, відповідальність.
Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби, або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше 1 року
Для участі у конкурсі кандидати подають такі документи:
1) письмову заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями, пов'язаними з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби ;
2) заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками (автобіографія, трудова діяльність);
3) дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
4) копії документів про освіту;
5)копію документа про повну загальну середню освіту або державний сертифікат про рівень володіння державною мовою;
6) декларацію про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України "Про запобігання корупції" та електронну декларацію;
7)декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою передбаченою Законом України
"Про засади запобігання і протидії корупції" ;
8) копію паспорта;
9) копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
10) письмову заяву про не застосування заборони, визначеної частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону .
Документи приймаються протягом 30 – ти календарних днів з дня опублікування оголошення.
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру, умов оплати праці, питань для перевірки знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень надається головним спеціалістом відділу організаційно-кадрового та юридичного забезпечення Слободянюк Галиною Леонідівною за адресою: смт.Чернівці, вул.Святомиколаївська, 103/1 та телефоном 2-12-48 , щоденно з 14-00 по 17-00, крім вихідних (субота, неділя).