Чернівецька громада
Вінницька область, Могилів-Подільський район

НОВИНИ

До уваги жителів Чернівецької територіальної громади!

Тимчасово, в зв’язку з проведенням ремонтних робіт, змінено розташування апарату Чернівецької селищної ради.  А саме: Голова селищної ради, секретар, заступники, відділ організаційно – кадрового та юридичного забезпечення, державні реєстратори – адміністративне приміщення Мазурівського старостату. Прийом документів на соціальні допомоги, з земельних питань(адміністратор), діловод (видача довідок, реєстрація місця проживання) знаходяться на території селищної ради, зі сторони господарського  двору (сині двері біля гаражів).  Служба у справах дітей знаходиться в приміщенні  Управління праці і соціального захисту населення.  Відділ земельних ресурсів (начальник і головні спеціалісти) знаходяться в приміщенні відділення Держгеокадастру (біля приміщення початкових класів Чернівецької ЗЗСО І-ІІІ № 2). Відділ економічного розвитку, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури – приміщення КУ «Центр надання соціальних послуг» (біля відділення соцзахисту) Відділ бухгалтерського обліку, фінансовий відділ – в приміщенні відділу освіти Чернівецької селищної ради. Вибачте за тимчасові незручності.  

13:39:27 07.07.2021

Ой на Івана, ой на Купала...

Надзвичайно, креативно, колоритно і ще багато гарних слів можна сказати про святкове дійство біля річки Мурафа (с.Мазурівка) в купальський вечір. Багато молоді, позитивні емоції і радість від того, що повернулась можливість простого спілкування після довгого періоду карантинних обмежень. Вдячність артистам за святковий настрій  і створення неповторної атмосфери в ніч Купали. І нехай кажуть, що знайти квітучий папороть неможливо, адже такого не буває, але вчора в серці кожного присутнього розквітла квітка щастя і любові.

12:07:23 07.07.2021

Відбулося засідання робочої групи з питань наповнення  та збільшення надходжень до селищного бюджету.

6 липня 2021 року, в Чернівецькій селищній раді відбулося засідання робочої групи з питань наповнення  та збільшення надходжень до селищного бюджету. Захід відбувся за головуванням заступника селищного голови   Кузь А.Й., участю заступника селищного голови Вітковського Л.А., представника ГУ ДПС у Вінницькій області Стасінюк І.В., представника сервісного центру ГУ Пенсійного фонду України у Вінницькій області Гончарук Л.С. та членів робочої групи.  У ході засідання було обговорено результати надходжень податків та зборів до місцевого бюджету та про  заходи спрямовані на збільшення доходної частини селищного бюджету, а також проблемні питання щодо обліку і сплати земельного податку, податку на нерухоме майно, податку на доходи фізичних осіб, питання легалізації заробітної плати, зайнятості населення, додержання законодавства про оплату праці та забезпечення соціальних гарантій працюючих. По завершенню засідання визначено пріоритетні напрямки, основні завдання та першочергові кроки на найближчий час, які будуть сприяти нарощуванню доходів і зміцненню позитивних тенденцій щодо наповнення селищного бюджету.  

15:38:19 06.07.2021

Завершено реконструкцію мережі вуличного освітлення загальною протяжністю 2 км 400 м по вулиці Джерельній та провулку Квітковому в селі Біляни

Завершено реконструкцію мережі вуличного освітлення загальною протяжністю 2 км 400 м по вулиці Джерельній та провулку Квітковому в селі Біляни. Реконструкцію проведено в рамках проєкту "Крок до Європейської громади - суличне освітлення с.Біляни". Загальна сума проекту - 199 тис.грн. , з них:   55 тис.грн. - обласний бюджет; 15 тис.грн. - ГО " Життя та розвиток громад" ( за сприянням народного депутата України Лариси Білозір) ; 25 тис.грн. - місцевий бюджет; 67 тис.грн. - ТОВ "Урожай"(керівник - Дмитро Сагалатий ); 37 тис.грн. - ТОВ "Агропослугтранссервіс" (керівник - Віталій Бень).

14:39:37 06.07.2021

Увага !ОГОЛОШЕННЯ про проведення конкурсу на посаду директора  Лозівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів  Чернівецької селищної ради

ОГОЛОШЕННЯ про проведення конкурсу на посаду директора  Лозівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів  Чернівецької селищної ради

14:34:13 06.07.2021

Нарада в КНП «Чернівецька ЦРЛ»

Начальник відділу медичних та соціальних послуг  управління виконавчої дирекції Фонду у Вінницькій області  Кривоконь А.В. та в.о. начальника Могилів-Подільського відділення управління виконавчої дирекції Фонду у Вінницькій області Снісарчук М.М. провели семінар-нараду з лікарями КНП «Чернівецька центральна районна лікарня», під час якої обговорено питання спільної роботи із забезпечення застрахованих осіб та членів їх сімей відновним лікуванням після перенесених захворювань і травм в реабілітаційних відділеннях санаторно-курортних закладів.  Начальник відділу медичних та соціальних послуг  управління виконавчої дирекції Фонду у Вінницькій області  Кривоконь А.В. ознайомила  медичних працівників з оновленим Переліком санаторно-курортних закладів у розрізі профілів медичної реабілітації. Наголосила присутнім  на необхідності ретельного оформлення медичної документації під час перебування застрахованих осіб на стаціонарному лікуванні в закладі охорони здоров’я. Акцентовано увагу на можливість працюючих вільного вибору реабілітаційного відділення санаторно-курортного закладу відповідно до медичних показань.  Адже вчасна реабілітація осіб є одним з головних чинників упередження настання інвалідності та подальшого відновлення і компенсації порушених або втрачених функцій організму, соціально-побутового і професійного відновлення хворого. В.о. начальника Могилів-Подільського відділення управління виконавчої дирекції Фонду у Вінницькій області Снісарчук М.М. закликав присутніх до тісної співпраці в даному напрямку статутної діяльності Фонду, адже тільки спільними зусиллями можна досягти бажаних результатів. Крім того, наголошено на високих показниках відновлення стану здоров’я пацієнтів під час лікування в санаторіях України.

11:42:26 05.07.2021

Роз’яснення для страхувальників щодо поетапного впровадження електронної форми листків непрацездатності

До відома страхувальників! Доводимо до вашого відома, що 04.06.2021 набув чинності наказ Міністерства охорони здоров’я України від 01.06.2021 № 1066 «Деякі питання формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність та проведення їхньої перевірки», яким затверджено ряд документів: 1) Порядок формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність в Реєстрі медичних висновків в електронній системі охорони здоров’я; 2) Порядок здійснення Фондом соціального страхування України перевірок обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності; 3) Інструкцію по роботі з медичними висновками про тимчасову непрацездатність в Реєстрі медичних висновків в електронній системі охорони здоров’я та листками непрацездатності на період дії перехідної моделі; 4) Положення про експертизу тимчасової непрацездатності, затверджене наказом Міністерства охорони здоров’я України від 09.04.2008 № 189, викладено в новій редакції як Порядок організації експертизи тимчасової втрати працездатності. Крім того, цим наказом запроваджено перехідну модель роботи з медичними висновками про тимчасову непрацездатність в Реєстрі медичних висновків в електронній системі охорони здоров’я та листками непрацездатності. Таким чином, вже в червні 2021 року деякі заклади охорони здоров’я почнуть роботу із формування та внесення медичних висновків про тимчасову непрацездатність до Реєстру медичних висновків в електронній системі охорони здоров’я відповідно до Порядку формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність. Нагадуємо, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 328 затверджено Порядок організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності та надання інформації з нього. Реєстр формує та веде Пенсійний фонд України, який є володільцем інформації, що міститься в ньому. Так, згідно цього Порядку листок непрацездатності – це сформований (виданий) програмними засобами Реєстру на підставі медичного висновку про тимчасову непрацездатність або документа, що засвідчує факт усиновлення дитини, і зареєстрований за єдиним реєстраційним номером листка непрацездатності у Реєстрі електронний документ, що є підставою для звільнення від роботи, оплати перших п’яти днів тимчасової непрацездатності, призначення матеріального забезпечення та надання соціальних послуг відповідно до законодавства про загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Таким чином, на підставі медичного висновку (медичних висновків) про тимчасову непрацездатність в Електронному реєстрі листків непрацездатності формуватиметься листок непрацездатності у разі ідентифікації пацієнта як застрахованої особи в реєстрі застрахованих осіб державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.  Сформований листок непрацездатності у день створення стає доступним для перегляду в кабінетах страхувальника та застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України, але до дати закінчення періоду його дії не може передаватися до страхувальника як підстава для нарахування матеріального забезпечення. Сформований листок непрацездатності з причиною непрацездатності “вагітність і пологи” передається страхувальнику як підстава для нарахування матеріального забезпечення у день створення. Враховуючи вищевикладене, листок непрацездатності, що формується у Електронному реєстрі листків непрацездатності, є такою ж підставою для звільнення від роботи, оплати перших п’яти днів тимчасової непрацездатності, призначення матеріального забезпечення та надання соціальних послуг відповідно до законодавства про загальнообов’язкове державне соціальне страхування, як і його паперова версія. На період перехідної моделі, з 04 червня до 01 вересня 2021 року, лікарі закладів охорони здоров’я матимуть право видавати паперові листки непрацездатності, а також формувати медичні висновки про тимчасову непрацездатність з подальшою трансформацією їх у е-лікарняний. !!! Звертаємо увагу, що отримання е-лікарняного не впливає на процедуру призначення, розрахунку та виплати матеріального забезпечення. Комісія із соціального страхування на підприємствах продовжує свою роботу та зберігає весь обсяг функцій, передбачених Положенням про комісію (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, затвердженим постановою правління Фонду соціального страхування України від 19.07.2018 № 13. !!! Фонд прийматиме заяви-розрахунки ОКРЕМО за кожним видом листків непрацездатності. Матеріальне забезпечення по листкам непрацездатності, що продовжуватимуть надходити до роботодавців на звичайних бланках, необхідно оформлювати за формою заяви-розрахунку, затвердженою Порядком фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, затвердженим постановою правління Фонду соціального страхування України від 19.07.2018 № 12. Матеріальне забезпечення по е-лікарняних необхідно оформлювати за формою заяви-розрахунку, затвердженою Порядком фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, затвердженим постановою правління Фонду соціального страхування України від 19.07.2018 № 12, з урахуванням наступного:  1. У е-лікарняного відсутня серія, але йому присвоюється унікальний номер. *Єдиний реєстраційний номер листка непрацездатності - унікальний номер, який формується та присвоюється автоматично за допомогою програмних засобів ведення Реєстру, складається з цифр, що утворюють числа натурального ряду, шляхом додавання одиниці до останнього наявного номера, та за яким може бути ідентифіковано випадок тимчасової непрацездатності та всі пов’язані з ним документи в реєстрі. 2. В е-лікарняному оновились причини непрацездатності. *Причина непрацездатності - відомості щодо страхового випадку, настання якого зумовило тимчасову непрацездатність, які містяться в записі про тимчасову непрацездатність.  

11:39:13 05.07.2021

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь